Selam kızlar, oğlum alerjikti ve bu sebepten de hep egzamalı büyüdü. 2 yaşına kadar mustela stelatopia ile geldik. Gerçekten çok memnunum kullandığım dönem hiç kaşıntısı olmuyor. Normal mustela kullanırsam çok kaşıntı oluyor. Ancak stelatopia köpürmüyor bu nedenle sevmiyorum 😬 2 yaş için önerebileceğiniz başka duş jeli şampuan varsa yazabilir misiniz?