Sizlerin de bebeği sürekli kucakta gezinsin ,bakinsin istiyor mu 😲😲benim ki kucağımda oturduğu anda kıyamet kopuyor. İlla gezecek kucakta birşeyler dokunacak. Bugün bayram gezmesinde dk oturmadm. Herkes çok yadirgadi. " Eee ne bu böyle hep kucakta mi gezcek " dediler. Bir benimki mi böyle ya , herkesin çocuğu emizr koy kenarda dursun bir benim ki mi gezenti anlamadım 🤔🤔🤔kime gittiysem begendiremedm cocgu. Birde kalabalık fobisi var. Huzursuzlasti çok. " Aaaa niye hiç durmuyor,aç mı,doymuyor mu, salla uyusun...." 🤯🤯🤯🤯🤯