Kubraa1616 Aslında bn kötü bir şey dememistim ama siz çok tepki verdiniz. Elbette Allah ne zaman yürü derse ozmn yürür çocuklarımız. Bnm 3. Çocuğum 13 aylık daha yeni cesaret edebildi. Aslında bayrağıdır yürüyor ama korkuyordu düşmekten. Bizde biraz daha üstüne düştük, açıkçası çok ısrar edip iyice korkutmak da istemedik. Ellerini bırakıp gel deyince koşarak sarılıyordu ama asla kalkıp yürümek istemiyordu. Biz biraz onları cogalttik, alkışladık fln 😊 Yani tamamen iyi niyetle yazdığım bir şeydi ama uzduysem ya da kirdiysam özür dilerim hakkınızı helal edin. 🙏💐💐