Son 2-3 gündür hiç birşey yemek istemiyor ağzına koyduğum an öğürüyor. Mamayı zorla içiriyorum. Sütüm zaten pek yok. Ne yapacağım bilmiyorum zorlamak istemiyorum ek gıda için yoksa tamamen reddediyorlarmış. Ama Böyle de aç kalıyor. Ön alt 2 dişi çıkmıştı zaten acaba üstler mi geliyor diye düşünüyorum ağzına baktım pek birşey göremedim. Ateşi de 36.5-37 arası oluyor. Lütfen dişten olsun bu iştahsızlık yoksa ben ne yapacağım hiç bilmiyorum.