[silindi] yok hiç sallamadım yatağına koyup yanında oturuyorum 10 15 dk içinde uykuya dalıyor uyku saatini geçirmemeye dikkat ediyorum max 2 2 buçuk saat uyanık kalabiliyor 3 saat olunca uykuya direniyor malesef çok uykusu olmasına rağmen uykusu geldiğinde verdiği tepkilere dikkat edin bizimki gözlerini ovuşturur esner kulağını çeker en son ağlamaya başlar ben ağlatmadan yatağına koyuyorum sorun yaşamadık çok şükğr bi 4.ay atağında 1 hafta çok zorlanmıştık o da geçti şükür şimdi büyük insan gibi 9 da yatıyor sabaha kadar deliksiz uyuyor bi de ben odasını ayırdım bizim sesimizden de rahatsız olmuyor böylece