minisinannesiii33 Kızlar bebeğim sanırım idrar yolu enf olmuş bezi çok az ıslanıyor yapınca da ağlayarak yapıyor. 2 gün önce de ateşi çıkmstı dişte çıkarıyor sanırım. Diş yapar mı böyle??
Ummahan250820 minisinannesiii33 canım benim bebeğimdede enfeksiyon vardı çiş yaparken ağlıyor iştahı hiç yoktu idrar testi verdik öyle bilindi sende istersen doktora götür tahlil yapsınlar
leopar minisinannesiii33 dişte yapar ama zaten belirtileri varmış yaparken ağlama gibi doktora gösterseniz daha iyi olur canı yanıyor demeki
Ummahan250820 minisinannesiii33 antibiyotik kullandık ama kızımın dirençli enfeksiyonmu devamlı tetikledi en son iğne verdi