Kızlar birsey sormak istiyorum Bi on gün önce falan bebeğim nezle oldu doktora gittik oda sık sık burnu nü temizle buhara tut dedi cigerlerde birsey yok ama dedi bronslari tikanirsa iyi olmaz dedi iki gün sonra kontrole daha iyi burnu doldukça temizle artık dedi bayram sonrası tekrar görmek istedi yine gittik yine sadece burun temizliğine devam biseyi yok dedi öksürük vardı ama tek tük devam ederse surup bekleyelim dedi öksürük yoktu artık sadece burun temizliği yapiyorduk şu iki gündür yine öksürüyor ilk emerken öksürüyor du dedim süt kaçıyor boğazına ama balgamli öksürüyor sonra bir kaç defa gazını çıkarmak için kaldırdığım da da ara ara öksürüyor burun hiriltisi var onu anlıyorum ama nefes alirken cigerlerinde yada boğazında bir hirilti yok ama balgamli öksürüyor burnundan mi çözemedim iki aylık bebeğim bu arada böyle bir durum yaşayan varmi
Yarın tekrar doktora götüreceğim bakalım
Küçük olduğu için korkuyorum