Nzlozkn 9 ay önce dogum yaptım Dogumdan sonra hiç regliii olmadım doktora gittim testlerim temiz çıktı doktor sütün de korur dedi ama benim aşırı derece karın kasık ağlarım var ne yapacagım bilmiyorum ilaç falan da vermedi utrason kan tahlilleri hep temiz sadece troid hastasıyım onun için de düzenli ilaç kullanıyorum yine de olmuyor sogan kürü yapsam içsem emzirmemde sıkıntı olur mu acaba
smphlevn Sezeryan doğum yaptım, 3 aylıkken regl oldum ve sütüm gitti, iki göğsümden toplamda 10 cc süt çıkmadı 10 gün boyunca. Buzluktan kullandım. Herkeste olmuyormuş ama bu durumu yaşayanlar varmış, regl den sonra düzeldi sütüm.