Esen3535 Kızlar annem Ankara da oturuyo ben izmirdeym kuzenim geldi buraya illa annem onla sende gel diyo 10 gün kadar kalcam dönüşte de başka akrabam İzmire gelcek yine arabayla siz olsanız gider misiniz tek düşüncem kızım arabada durur mu hic uzun yolculuk yapmadım daha annem de ısrar ediyor izmir sıcak burda rahat eder biraz dedi önerileriniz var mı gidecek olursam biraz cesaret lazim galiba
elfeyllzdmr Esen3535 gitmelisin bence. Ne de güzel denk gelmiş. Sıkıldığında durur yürütürsünüz arabada oyun oynarsınız. Yeni bir oyuncak alıp arabada sıkıldığında verebilirsiniz. İlla ki molalar veriliyor zaten. O zamanları değerlendirirsiniz. Eğer imkan varsa uyku saatinde çıkarsanız rahat edersiniz. Diğer türlü de çok sıkıntı olmuyor idare ediliyor bi şekilde hiçte kasmayın kendinizi. Keyfinize gezmenize bakın çocuğunuz için de çok iyi oluyor göreceksiniz
Yagmuurr Esen3535 Ben olsam giderim yanınıza sevdiği şeyleri alın oyuncak kitap atıştırmalık vs uyku saatine de uyarsa oh mis
Gizemgt59 Gitmeden bilemezsiniz 🥰 mola vererek yolculuk yaparsanız daha kolay olur. 8 aylık kızımla uzun yolculuk yaptık biz de ilk defa ki arabayla bir dünya gezdik durduk. Huysuzluk illa ki yapıyor mola veriyoruz ya da oyuncaklarıyla falan oyaladık bir şekilde. Biz onların hayatlarına ayak uyduruyoruz evet ama onların da bize uyum sağlaması gerek 🙈
fikrimcee27 11 aylıkken bizde gitmiştik daha çok hareketlenmediği için zor olmamıştı, ara ara uyuyor zaten oyuncakla meyveyle falan oyalanabilir, şimdi 2,5 yaşında oturmak istemiyor falan zor oluyor.
Esen3535 elfeyllzdmr çok teşekkür ederim akşam cikicaz ben onlara uymak durumundayım gece uyur diye düşünüyorum dönüşte de gündüz yolculuğu yapicaz çok hareketli bu zmanalrda İnş idare ederim
Deletedmom5284 Uçakla gidin bence bebekle araba yolculuğu zor oluyor arabada sadece siz ve eşiniz olsa rahat edersiniz ama kuzeniniz falan o ağlama seslerine dayanır mı bilmiyorum yakınsanız tabi sorun olmaz
Deletedmom5284 Esen3535 sen bilirsin canım samimiyseniz gidin sonra arkanızdan konuşacak insanlar değillerse