3aylik oğlum 3/4 gündür biraz hapşırıp burnu tıkanıyordu doktorumuzla konuştuk serum fizyolojikten başka birsey kullanma demişti öyle yaptım iyiydi bu akşam uzeride daha fazla ardı ardına hapşırmaya öksürmeye burnu daha fazla tıkanıp gözleri sulanmaya başladı çok aşırı terliyo sürekli üzerini değiştiriyorum oğlumun iyileşmesi için ne yapabilirim öksürük beni korkutuyor açıkcası ilaç kullanabiliyor muyuz? Acile gitmeli miyim? Doktordan henüz bir cvp gelmedi? Basına gelen varmi? Neler yaptınız?