Bebeklerinize yemek yedirirken nasıl besliyorsunuz? Mama sandalyesinde, yatırarak, bir şey izleterek, oyuncaklarla oynayarak…
Artık gerçekten fıttırıcam asla bir şey yemiyor neredeyse 9 aylık oldu. Sadece emmek istiyor gece sayısız defa uyanıyor aç olduğu için. Kilo alımı iyiyse sorun yapmayın demeyin lütfen konu o değil.
Çocuğuma tek başıma bakıyorum ne mecburen bir şey izletmek zorunda kalıyorum. 3 yaşına kadar ekran yasak göstermeyinciysenizde çok rica edicem öyle yazmayın ben de farkındayım ama ben tek başındayken bunu yapamıyorum. Yemek yedirirken kolu bacağı kopuyor sanki öyle bir ağlama krizine giriyo. Sabaha kadar memede emmek istiyo. Bir şey izlerken yedirmeye çalışıyorum o bazen işe yarıyor bazen yaramıyor.
Benim gibi olup ya şunu yaptım yiyor bir şekilde diyen var mı?
Tekrar etmek istiyorum yemesin, emsin, izletme, etme eyleme gibi bir şey sormuyorum. Burada çare arayan bir anne var lütfen soruma güzel cevap verebileceklerden cevap istiyorum. Çünkü çocuğumu doyuramıyorum ve bu çaresizlik berbat bir his..