Merhabalar öncelikle,
Yine bir yemek yememe postuyla aranizdayim kızlar. 6.ayindan beridir oğlum severek hiç birsey yemedi yemiyor 2 defa doktora götürdüm degerlerine bakıldı durumu anlattım. Demir eksikligi Kansizligi, ve cinkosu düşük dedi ilaç verdi. Ama onlarida iciremiyorum doktora soylememe ragmen agzini kasiga acmiyor asla dememe rağmen surup verdi . Tek gogusle buyudu ve hala memeye güveniyor. Ilaclari nasıl icirmem gerekir veya bu gibi durumda olan ,durumu aşan arkadaslarim varsa aranizda yardimci olursaniz sevinirim🙏