Bizde çocuk doktoruna götürdük damar beni var kanama yapmıştır cerrah görsün dedi.Çocuk cerrahına götürdük ultrason filan çekildi hiçbirşey çıkmadı ve cerrah daha meslek hayatımda ikinci kez karşıma çıkıyor bu durum çok nadir ama korkmayın dedi sevgili anneler sizlerde korkmayın.Herhangi bir müdahalede bulunacak bir lezyon olmadığını ve takip edeceğimizi söyledi o bölge biz de de hafif mordu.Bir haftadir kanamıyor çok şükür ve doktor da demişti zaten bir durur bir kanar diğer hastam da öyleydi endokrin bile detaylı inceledi ama bişey bulamadık dedi.Allah hepimizin yavrusunu bağışlasın acılarını göstermesin 🙏🏻