Merhaba anneler gerçek TEn bilmediğim için soruyorum dalga geçmek ya da başka birşey için değil çocuğum 2 yaşında bence gelişimi gayet iyi güzel konuşuyor bile sayılabilir maşallah
3 kelimeli cümle kurabiliyor
100 dem fazla kelimesi var
Bir çok hayvanı ve seslerini taklit edebiliyor çok şükür
Ama ben 2 aydın felan çok TV açmaya başladım günlük ortalama 2 3 saat arası izliyor çünkü aşırı huysuz başedeyorum yemek yemek rahat nefes almak için açıyorum ara ara sizce bu yaştan sonra tv attık sıkıntılı mı