Elevka_96 QueenMommm korkmaz kullanıyorum robotu hiç güzel değil Çaycı da aynı şekilde sadece tost makinesi iyi böyle set alacağınıza tek tek iyi olanları alın
Duyulurum QueenMommm Ben Korkmaz çaycı tost makinesi ve robotunu kullanıyorum hiç birinden memnun değilim
Dem QueenMommm ilk görselde olan seti kullanıyorum hepsi güzel bir sorun yaşamadım bir sebeyi geçti alalı.
Momm1809 Ben korkmazi rosegold rengini kullanıyorum takım olarak ceyizime aldım . Çok memnunum kahve makinesi köpüklü çok güzel yapıyor kahveleri . Diğer parçalarından da memnunum 😊
QueenMommm Momm1809 kardeşimde aldı ama daha kullanmadı sağol canım alırsam memnun kalırım inşallah ☺️
QueenMommm Duyulurum Dem Kız ben şaşırdım şimdi memnun olan var olmayan var 😂 ikiside aynı ürün niye memnun değilsiniz
Deletedmom5284 Ben hepsini tek tek farklı markalar aldım hangi markanın nesi iyiyse, ucuza gelince hemen bozuluyor