Benim oğlumda yeni atlattı. İlk 3 gün ateş kolay kolay düşmüyor. 4 saat aralıkla calpol ve dolven verdim sürekli. Sık sık duş aldırdım klima açık bir şekilde atletle durdurdum. Fakat yinede 3 gün sürdü yüksek ateş. Çok yükseldiğinde acile götürdüm fitil, serum bunları yaptılar. 3 günün sonunda areş düştü yaralar başladı. Vücudu ve ağzının içi yara oldu bir şey yiyemedi. Bir hafta 10 günde toparladı fakat çok zor oldu bizim için. Bizim böyle geçti inşallah sizin daha kolay geçer çok geçmiş olsun. Ağız yaralarınada bal ve karadut pekmezi sürdüm bu arada aklınızda bulunsun