İsilik,bizde her gün duş alıyoruz hatta sıcaktan daraldığını anladığım her dk suyun altına sokuyorum hemen 7aylık olacak bebeğim. Kış bebeği olmamıza rağmen kışın ortasında bile isilik oluyordu 🫢 çareyi çok ince giydirip vücudunu serin tutmakta buldum. Birde bizim doktorumuz buğday nişastasını sulandırıp onunla yıkayın ya da silin vücudunu diyordu. İyi de geldi gerçekten öneririm 😊