Halimea oglumuz01 cilek , visne , kayisi receli Domates salcası , konserve , Erik , kayısı, visne ,Komposto Birkaç gün sonra üzunler tam olunca ,kuru uzum, uzum receli , pekmez yapabilirsiniz Birde pestil Aklıma bunlar geldi…
Rezenecayi oglumuz01 benim her kış fikstir ama bu kış biraz değişik şeyler de yapcam. Kızartma yapıp buzluğa atıcam karnıyarık falan gibi. Normalde yapmıyordum. Domates konservesi menemenlik bi ara kızartmalık patatesi buzlukta saklamayı gördüm çok teferruatlı ama kafam eserse onu yapcam instagramda yemek.com un sayfasında gördüm. Yaz meyvelerini dondurup saklıcam. İnciri bile dondurdum sonra yedim çok güzel oldu. Komposto yapmak için de şeftali kayısı falan güzel olur fiyatları da düşerse inşallah Bu kış kıtlık olacağını düşünüyorum. Elimden geldiğince çok şey yapıcam.
Buuseg oglumuz01 taze fasulye, börülce,deniz börülcesi, patlıcan ve kırmızı biber közleme, domates konservesi, barbunya, bezelye konservesi, domates biber salçası, bütün meyvelerden reçel
BebekC Bezelye ayıklayıp koyuyorum, taze fasulyeyi hafif rengi dönene kadar haşlayıp koyuyorum, domates sos yapıyorum, patlıcanların bir kısmını karnıyarıklık bir kısmını da yemeklik ya da kahvaltılık kızartıp dondurucuya koyuyorum, biberlerin bir kısmını çiğden doğrayıp bir kısmını da kızartıp koyuyorum.