Dbe1506 Benisahtesevme2 sordum kadına 1 kez kullanmış acı olabiliyor canım çok tatlı olduğu için devam edemedim ısısını iyi ayarladığında rahat bi kullanımı var bozulma olayınada bozulmaz zaten donuk olduğu için ısıtınca eriyor ısındıktan sonra kullanım süresi 2 yıl dedi
mavisgozlum Dbe1506 Valla canim o her yerkne yapıyor sifir aci diyo surup kaldırıyorum hemen diyo tertemiz oluyo diyo ilk basta kaldirirken biraz aciyo ama sonra alisiyo diyo
Dbe1506 mavisgozlum peki bişey daha sorucam son kullanım tarihi geçince ağda bozulurmu acaba ben gardrops uygulamasında buldum daha uygun hiç açılmamış onu almayı düşünüyorum ama son kullanım tarihi Aralık 2022 diyor bozulurmu ki
Benisahtesevme2 Dbe1506 bence uğraştırıcı bısey o ısısı falan fazla ısınsa yakar yapışır ne bılım bende kararsız kaldım kuzum
Dbe1506 Benisahtesevme2 ısısını bi kuaförden öğrenirim ya ona göre yaparım olmadı az çok biliyorum nasıl olduğunu çnceden boncuk ağda kullandım ama bunun gibi böyle soyulmuyordu sürer sürmez taş gibi donuyordu oda çok acıtıyordu bide almıyordu doğru düzgün ondan bunuda denicem
PortakalGumus Dbe1506 Bence bu da aynı tür. Boncuk ağdalar ilk çıktığında onlra da soyulan diyorlardı. Hepsi aynı bence. Amaaaa boncuk normal kalıp ağdaya göre bana daha acısız ve etkili geldi. Bu benim deneyimim
Dbe1506 PortakalGumus evet ağda bandıda denedim baya kızarttı beyaz tenliyim bunun soyuluşu güzel duruyor fazla bekletmeden soymak lazım püf noktası buymuş bakalım alıcam denicem ya
Dbe1506 mavisgozlum inşallah ya bende ilk defa duydum bozulduğunu internette pek bişeyde çıkmadı anlamadım
mavisgozlum Dbe1506 aldigimiz agdalar da geçiyodur eminim ben toplu aliyorum vaya kullanıyorum iki sene kadar hic bı sorun yasamadim
Dbe1506 mavisgozlum evet belkide hemen bitcek bişeyde değil yani son kullanım tarihi olsun ne bileyim kadın satıcı öyle yazınca dedim bozulcakbişey mi acaba sordum ısıttıktan sonra 2 yıl mış raf ömrü eritilmeyenler uzun süre gidiyormuş öyle dedi