Çıldırmamak elde değil 13 aylık kızım son 1 aydır aşırı huysuz uykuları yavaş yavaş düzene girmişti. Günde 2 kere uyur akşamda 9-9.30 uyurdu. Ne olduysa 1 haftadır kıyamet kopuyor uyumamak için. Çatlayana kadar ağlıyor rahatlıyor öyle uyuyor 😀. Dün sabah 8.30 kalktı ve oğlen 30 dk uyudu akşam 9 kadar uyumadı ama yine çatllayana kadar ağladı oyle uyudu. 6 tane dişi var acaba azı kopek dişimi geliyor anlayamıyorum. Sürekli ısırıyor. Yada alt yan kesiciler mi? Atakta değil ona eminim. Ben anlamadım. Sinirlerim iyice bozuldu. Nasıl olacak ne zmaan geçecek bilmiyorum.