Normal doğum kötü tecrübelerinden biri de benim 40 +5 te fitil ile ilk doğumun başlatıldı kesinlikle kabul etmeyin o fitil yerleştirmek için içime elini sokup çıkarmayan kanatmayan kalmadı doğumda kalçam ezildi kaburgalarım incindi karnım hemşirenin üstüme çıkmasından dolayı mosmordu 2 taraflı yırtılma oldu yetmedi kestiler en son genel anestezi ile doktor dikiş attı 15 gün oturamadım kalçamın üstüne 3 gün yattığım yerden kalkıp tuvalete bile gidemedim bezlendim tuvaletimin geldiğini bile hissetmiyordum sütüm gelmedi emziremedim yetmedi enfeksiyon kaptım yetmedi enfeksiyon için yazdıkları ilaçlardan alerji oldum bütün vücudum kabarıkkar içinde kaşınmaktan çıldırmak üzereyim 26 gün oldu doğum yapalı bir ayağım hastanede kaldı yanımda sezeryanlı kadın geldi 2 saate kalktı yürüdü normal doğum biraz şans işi bence hastanenizi doktorunuzu iyi seçin