Angelgirl böyle felaket tellalı arkadaşları da hiç anlamıyorum
Belliki biraz içine kapanık ve çekingen bir çocuk, konuşmaya başladığı zaman da böyle sıkılgan olursa o zaman bir Pedagogdan destek alırsınız
Şuanlık gayet normal, hiç kafanıza takmayın
Benim oğlumda o aylarda ne misafir kabul ederdi ne de bir yere gittiğimde rahat verirdi, asla yabancıları kabul etmezdi ama şimdi gayet sosyal herkesle iletişim kuruyor 3 yaşına girecek