Betul-08 canım bizim henüz bir kamera ya da telsizimiz yok ama telsiz yerine kameralar daha mantıklıymış telsiz kullanan 1 2 kişiden bu şekilde duymuştum. Telsiz şimdilik sadece sesi için kullanabilirsin ama kameralı olanlar daha uzun vadede kullanılır gibi geliyor bana ilerde hareketlenince telsizler yetersiz gelebilir 🌸