Kızlar selam, 2 ay 11 gunluk bebegm sütüm olmadıgı için mama ile beslenıyor. Normalde aptamil 1 kullanıyorduk, bebivita 1 kullanmaya basladık 4-5 gundur kaka rengimiz sulandırılmıs kına gbi koyu yesil oldu ve agır kokulu ?! Cocukta herhangi bi huzurszluk yok. Enfeksiyon mu, mama degısıklıgınden mi, üsüttü mü acaba bılemıyorum yarın doktora gıdecegz ama merak ettim basına gelen varmı ?