Oğlum yedi aylık dört beş gündür ateşi39.5 kadar yükseldi boğaz enfeksiyonu var dedi antibiyotik ve pedifen verdi ateşi yükseldikçe ılık suya sokun dedi üçüncü gün ateşi düşmeye başladı iki gündür ateş düşünce keyfide yerine geldi bu sabah uyandım emzirdim hepsini geri çıkardı keyfi hali hiç yok şimdi emzirince olduğu gibi kusuyor 4 yaşında da kızım var oda iki gündür karnım ağrıyor diyip kusuyordu bugün onunki geçti derken oğlumda başladı antibiyotik yedi gün kullan dediği için devam ediyorum midesini üşüttük gibime geliyor üç dört kere acile götürdüm salgın var deyip geri yolluyor ilaçlara devaö et dedi napıcağımı şaşırdım artık mide üşütmesine iyi gelir yardımcı olur musunuz evde napmam lazım çok çaresizim