Cinarege_ kilo alımı gayet iyi şükür hep emzirdim yani azaldığını farkediyodum göğüsüm süt yokmuş gibi oluyodu ama bebeğime de yetiyodu yani yumuşakken sıkınca süt çıkıyosa ve bebegin doyduğu an göğsünü bırakıyorsa doyuyor demek yumuşaklık sürekli emdiği için de oluyo evet bebeğinin doyacağından fazla olduğu zaman göğsün sert oluyo zaten