Merhaba,
Oğlum 6,5 aylık oldu. Şimdiye kadar yoğurt, havuç, patates, kabak, taze fasülye, kırmızı biber, avokado, semiz otu tadımları yaptırdım. Arada karışım yaptığımda sarımsak ve pirinç de denedi. Bir öğün yoğurt, 1 öğün tadım şeklinde ilerliyorum ama az mı oluyor bilemiyorum. Sizler neler yediriyorsunuz, nasıl planlıyorsunuz?