simiyyy 14 aylık bebem şu son bir aydır terminatör gibi evin içinden geçiyor. Bu kızın yükselen başak burçluluğu takriben ne zaman dümene geçerde düzen bağımlısı olur acaba 😄 sizinkilerde öyle mi ben topluyom o arkamdan dağıtarak geliyo. Artık çekmeceleri düzenlemek için uğraşmıyorum bile öyle saldım çayıra mevlam kayıra duruyor
AntiSosyallKelebek simiyyy Sorumu bu ? Benim ki hergün sil süpür topla yapar türünün son örneği çiçeğim kıskanma
simiyyy AntiSosyallKelebek jdjdhxbxbxb bi ara banyoya girip kapıyı senin suratına kapatıyodu banyoyu cifliyordu zaaar
Halimea simiyyy burcla alakası varmı ? Bilmiyorum. Benim büyuk oğlum boga burcu ve aşırı derece duzenli ve titiz , ortanca oglumda Yengeç oda 2 sny evi toplu bırakmaz 10 dk bir ayakabı dolabını bosaltır. Bu aralar buzdolabının icindekilerini dokmeye başlamış😿 saysam bitmez…
simiyyy Halimea bilmem belki tesadüftür belki vardır benim tanıdığım başak burçları en yakını abim mesela çok titiz dağınıkla tahammülü yok
Deletedmom5284 simiyyy çekmeceleri açamıyor çokta dağılacak eşyamız yok evimde çok sade az ve öz eşyamız var bir tek oyuncaklarını ve kitaplarını dağıtabiliyor
Halimea Deletedmom_58 bende burcları takip etmem cnm… sadece boga burcunda varmı duzenli, temiz ve titizlik. Ayakabısına camur damlasa temizleyene kadar aģlar ,ustunede aynı sekilde, kucuk oglumda camurla oynar umrunda degil üstü 😂
Minigimm1 simiyyy ya bizde saldık ama bir yere kadar valla sonradan dayanamayıp topluyoruz yoksa evin içi salı pazarına dönecek 🥲
Denizzz88 simiyyy benimde 14 aylık oğlum aynı geçen gün oje alayım diye makyaj masamın çekmecesini açtım içinden kepçeyle yumurta sürme fırçası çıktı 🙈 çekmece kilitleride artık işe yaramıyor öğrendi açmayı çekiyo çekiyo hop açılıyo bende valla saldım gitti artık napayım 🤷🏻♀️😄
Deletedmom5284 simiyyy kız eski evde çekmeceleri varya talan ediyordu hepsini taşınırken attım bel fıtığım var iki kere eğilsem kilitleniyorum 😂
Kereminannesiii simiyyy toplu olan bebek var mıdır diye sormak lazım 😂 3 yaşına girecek hala toparlanırken her yerden bir şey çıkıyor. Peşinde geziyorum çok dağıtmasın diye 😬