Kızlar iki gündür gribim. Burnum akıyor bide boğazlarım ağrıyor. Aynı zamanda 2 buçuk aylık bebeğim var emziriyorum. Doktor parol içebilirsin dedi dünden beri iki tane içtim. Bu sabahtan beri kızım uyumuyor. Ayağımda sallıyorum uyuyor ama ağlayarak uyanıyor tekrar sallayınca yine uyuyor kaç saattir ayağımdan indiremiyorum. Ateşi yok. Sizce neden olabilir