_arasinannesi biz 5 aylikken gittik. Gayette guzel oldu😊 gerci pek bisi anlayamadik. Cunku esimle sirayla denize girdik birinin bebegin yaninda durmasi gerekiyordu. Aksam 7-8 gibi uyumak istediginden bizde odada kaliyoduk. Gerci cok yoruluyoduk gun icinde 10 gibi bizde uyuyoduk. Halbuki cocuktan once boyle degildi😃 ama olsun, hem bize hem kizimiza iyi geldi. Zaten cok bunaliyo insan bebek bakimi yorucu. Bi farklilik cok guzel geliyo insana. Bebegime ayri valiz yaptim. İhtiyac listesi hazirladim. Hicbir eksigimiz ihtiyacimizda olmadi cok sukur. Yol biraz uzundu, erken ciktik sık mola verdik ama yine de guzel bir aniydi. Bence gidin hic cekinmeyin.