Rabiakaraa Kizlar 10 ay oldu dogum yapali. Sezeryan oldum. Kirkimdan sonrada hemen duzene girdim fakat adet kanamalarim cok gelmeye basladi. Ped yetistiremez oldum. Lohusa pedi kullansam yeridir yani. Sezeryan sonrasi boyle olmasi normal mi?
Omom Rabiakaraa sezaryen olmak ile bir alakası olduğunu sanmıyorum. Sizin hormonlarınızda bir bozulma olabilir