Benimde bu ay etkisi son 30 da doluyor ama bu ay neden böyle oldu anlamadım komşum şuan hamile oda geçen ay üzerine görme dediğimiz şekilde hamile kaldı beni bi panik aldı acaba bende mi şuan aynı şeyi yaşıyorum diye etkisi dolmadan hamile kalonmaz değil mi