Nehirasu Merhaba güzel anneler haftaya ek gıdıya başlayacağız mama sandalyesi almak istiyorum memnun kaldığınız marka önerilerinizi bekliyorum
NisaSeda21 Ben a101 den aldım çok memnunum markası neydi hatırlamıyorum ama kullanışlı güzel yanı makul fiyat
Alyaaselim Nehirasu ben a101den aldım memnunum ama annemlere geldik 2 gün önce burda e bebekten mama/banyo oturağı aldım büyük kolaylıkmış keşke başından alsaymışım istediğim yere taşıyorum yer kaplamıyor