Merhaba arkadaşlar; bebeğim 9 aylık ve ek gıda reddi yaşıyoruz bir lokma bile ağzına almıyor 😭 BLW yapıyorum önüne koyuyorum (pankek, parmak besinler vs) ama mıncıklıyor o kadar kesinlikle ağzına götürmüyor (ama oyuncaklarını ağzına götürüyor) kaşıkla beslemeye çalışıyorum damaklarını kitliyor elimle beslemeye çalışıyorum gene ağzını açmıyor (yanaklarını sıkarak ağzını açıyorum ağzına yemeği veriyorum -en azından farklı tadları bilsin diye- onda da hemen tükürüyor 😥) mama yapıp veriyorum (ek gıdadan hemen sonra vermiyorum ki gıda almazsam mama içerim fikri oluşmasın diye ) mamayı çok güzel içiyor ama ek gıdaya gelince hiçbir şekilde ilerleme kaydedemiyorum. Ne yapacağımı şaşırdım, lütfen Allah rızası için bana bir fikir verin; bebeği bu şekilde olan var mı? Varsa nasıl bir yol izlediniz? Artık psikolojim bozuldu, her gün oturup ağlıyorum 😭