Selamün aleyküm bugün 3. Oldu hala devam ediyor ama ilk günkü kadar zor değil. Mide bulantısı ile başladı sonrasında şiddetli baş ağrısı gece yatana kadar devam etti sadece uyurken geçiyor uyanık olduğum her an bazen şiddetli bazen biraz daha az şekilde ağrı vuruyor ensemden başlıyor şakaklara doğru kahvaltıda sucuk yedim sonrasında başladı internetten okuduğumdan belirtiler arasında dengeli beslenme ve bu tür şeylerden uzak durulması gerektiği yazıyor. Her şeyi geçtim namaz kılarken rükuya gidemiyorum başımın ağrısından eğildiğim an bitiyorum yani. Bu migren mi oluyor yaşayan var mı? Ne zaman geçer doktora gitmek gerekir mi? Eşimde bir gün evde bir gün nöbette çocuğa da adapte olamıyorum çok kötü bir şey bu ya.