Ahmet16 Arkadaslar iyi günler, 26.07 Birbuçuk yaş aşımız var sehir degiştirdik taşındık . E devlet ğzerğnden aile hk. Değiltirdim şimdi yapmam gereken bisey var mı extra ? Yoksa direk eski hemşiremizin yazdıgı tarihte gitsem oluyor mu?
sevgikelebegi Ahmet16 edevlette yeni seçtiğin hekimin adı yazıyorsa aile hekimliğinde ona gidebilirsin
Ahmet16 sevgikelebegi daha öncesinde herhangi bir görüşme yapmama gerek yok değil mi yani direk o gün sabah aşımız var diye gidebilirim??
sevgikelebegi Ahmet16 tabiki yada eğer yakınsa sağlık ocağı git kesinleştir ne olur ne olmaz yada ara en mantıklısı