Merhaba kızlar, oğlum 15 aylık. Ablamın oğlundan eski model chicco bebek arabası kalmıştı doğumdan itibaren onu kullanıyorduk o sebeple hiç bebek arabası arayışına girmemiştim piyasayı hiç bilmiyorum. Önerinize ihtiyacım var çünkü arabamız tutma yerlerinden kırıldı, eskiydi zaten biraz da hantal bayağı yer kaplıyor kapanınca bile. Şimdi hem kullanışlı hem konforlu bir bebek arabası arayışına girdim, uygun fiyatlı da olsun istiyorum. Var mı öneriniz? Model, marka olarak? Gerçekten hiç bilgim yok, ayağımızı yerden kessin bebeğim rahat etsin yeter benim için. Bazıları yatar pozisyonda olmuyor, yatar pozisyonlu olursa çok daha iyi olur tabi. Şimdiden teşekkürler ☺️