Iyi gunler. Biz yavastan ek gida tadimlarina başlayacağız. 3 gun kuralini uygulamayidusunuyorum. Mesele 3 gun havuc püresi yedirecegim. Ama hergun yenidenmi yapayim yoksa bugun yaptığım dolapta saklanabilirmi. . Ve saklaniyorsa bu her ek besin icin gecerlimi nasim yapıyorsunuz arkdslar?