Merhaba arkadaşlar, oğluma evim küçük olduğu için 2 kere doğum günü yapacağım. Şeker hamurlu pasta fiyatları uçmuş durumda. Bir tane dilediğim pastayı yaptırıp, öbür gün için normal bir pasta almayı düşünüyorum. Ama aklıma şöyle bir fikir geldi. Normal pastane pastasını şeker hamuruyla kaplasam, yaptırdığım pastanın figürlerini alıp onun üzerine koysam olur mu? Yapan var mı böyle birşey 🙈