Kızım birkaç gündür hafif öksürüyordu acile gitmiştik fakat dr birşeyi olmadığı söyledi
Kızım 2 akşamdan beri ateşli
4 saatte bir calpol veriyorum
Acilde birsey yapamıycaklarını söylüyorlar sürekli
Büyük ihtimalle boğaz enfeksiyonu geçiriyor
Ateşi ilacın etkisi geçtikce çıkıyor
Hiçbişey yemiyor
Sizin yapıp etkisini gördüğünüz birsey varmı bu durumda
Yarın doktora çıkartana kadar geçici önerileriniz var mı?