Bugün dördüncü gün kusması bitmedi midesinde bir lokma kalmadı 😓 iki gecedir acile gittik rongten çekildi bağırsak enfeksiyonu dedi doktor iğne serum yapıldı probiyotik verdi bu sabah tekrsr kustu tek severek yediği şey yoğurt ama çıkarıyor hemen tavsiyeniz car mi