Oğlum iki yaşında 2 gündür başladı tuvalet eğitimine sinyalleri aldıktan sonra başladım ve tuvalete yabancı değildi kakasını tuvalete yapardı bana erken söylediği zamanlar çişini asla soylemiyor suan erken gelişme beklemem için biliyorum ama çok umutluydum çocuğumdan wcye oturuyor kalkıyor bir dk içinde altına yapıp yanıma geliyor ya da yanındaysa bana bakıyor kızmıyorum asla ama tecrübeli annelerden de yardım istiyorum yok mu bunun bir taktigi falan en zoru buymuş ya süte aşıkken birden koptu cocuk ama WC’ye alışmıyor