Anneler merhaba bebeğim 1 ay 4 günlük şimdiye kadar kundakla uyuyordu ve çokta güzel uyuyordu elleri açık olunca uyuyamıyordu sürekli kendini uyandırıyordu ama gelin görün ki kaynanam kundak yapılmasını istemiyormuş ve eşimi de öyle doldurdu ve iyice gaza getirdi bağıra bağıra, eşimde bugün kızımın bütün kundaklarını attı :((( kızım o zamandan beri uyumadı uyuyamadı uykusu çok sarhoş gibi ama uyuyamıyor ağlıyor uyumak için ama yok uyuyamıyor, büyümesi için uyuması lazım.. asıl sorum şu bebeğimi kundaksız nasıl uyutabilirim? Bu arada şimdiyr kadar hiç sallamadım ama kaynanamın eline düştüğü an salladı kızımı, sallamadan nasıl uyuyabilirim???