On aylık oğlum var ve hiçbir şekilde bana düşkünlüğü yok yani sadece aciktiginda arıyor beni emmek için. Bu iyi bsey tabiki bir yeregiderken sorun yaşamıyorum ama merak ettiğim şu ileride de böyle devam eder mi sizce yoksa değişir mi ? Eşime aşırı düşkünlüğü var. Bir de kaynvalideme. Ben de çok ilgileniyorum oyunlar oynuyoruz vs ama hep gördüğünden mi blmiyorm başkasına gdince yüzüme bile bakmıyor hiç aramiyor. Bendeyken kaynvalideme gtmej için çırpınıyor. İster istemezdee icim burkuluyor o kadar herseyine koşturup başkasına düşkün olması insanı üzüyor böyle devam eder diye endişem