c161006___ 5 Ay 27 günlükken başladım canım. O zamana kadar tadım adı altında birsey yapmıyordum ama bazen diline değdiriyordum meyvelerden falan. Ama ek gıdaya başlıyorum artık dediğim günden itibaren istikrarlı bir şekilde ilk önce yoğurt, sonra mevsim sebzeleri en son meyve tadımı yaptırdım. Çünkü her yer de meyvenin tadına alisan çocuk sebzeyi istemez diye okuyordum. O şekilde başlayabilirsin bence artık.