Edasoylu normal anne sütü alan bebekler 10 güne kadar normal kabız demek iicn kakasını yaptığında eğer katı değilse yumuşak kıvamsa bu kabızlık sayilmiyor bağırsaklar anne sütünü emiyor bnm bebeğim 3 aylık şuan doğduğundan beri yaklaşık 2 ayına kadar 4 yada 5 günde bir yapardı getirmedigim Dr kalmadi ama hepsi hemen hemen bu şeyleri söyledi ama bir Dr bize probyotik bir damla verdi maflor diye onu kullandık ne gaz kaldı ne bişey şimdi masaAllah 🧿 hergun yada 2 günde bir yapiyor artık damlanın etkisinden mi büyüdüğü için bağırsaklar da gelişiyor ondan mı bilemedim ama damladan çok memnun kaldık ve gaz sorununu tamamen bitirdi şükürler olsun