Arkadaşlar 6 aylık bebeğim var şu anda diş çıkarma döneminde. Uykuları çok kısa yarım saat uyur genelde. Ben uzatmak için sallıyorum tekrar tam olarak uyanmasına müsade etmeden. Pış pışlamaya çalışıyorum ama öyle devam etmiyor uykuya. Siz ne yapıyorsunuz uzatmak için, doğru mu yapıyorum acaba?