Ayseltrhn 3 gün daha çok erken sakin olun öncelikle. O az gelen süt bile ona yetiyordur. Mamaya başlarsanız kısır döngü, bu sefer yeterince süt üretilmez emziremeden mamaya mahkum kalırsınız. Önce bir kendinize şans verin. İlk iki hafta önemli, bebeğiniz doğum kilosuna gelmişse iyi gidiyorsunuz demektir. Olmadı mamaya başlarsınız doktorla konuşup. Stres yapmayın dereotu yulaf tüketin. 3 lt su için günde. Bol bol emzirin. Sütünüz gelir.