DenizAtannesi Merhaba arkadaşlar 18 günlük bebeğim bildiğim kadarı ile 7 bez normal standartmış ama bizim ilk günden beri 10-12 yi buluyor ufak bir pıçırık veya tek işeme bile olsa pişik olmaması için hemen alıyorum genelde emzirme öncesi temizliyorum yada emzirme sırasında yapınca uyutmadan. Büyüdükçe düzene girecek miyiz ne dersiniz tecrübeliler ? Bu durumda olanlar var mı?
Deletedmom_15 DenizAtannesi gece boyu kaka yapmadığı sürece Altını açmayın bence uykusu kaçıyor, 12 kez çok fazla her 3 saatte bir değişseniz bile gayet iyi. Ya da toplamda 5-6 en iyi şartlarda. Her açtığınızda önlem amaçlı pişik kremi sürün, pişik olsa da olmasa da. Zaten biraz daha büyüyünce yıkarsınız sık sık poposunu.
Erdem34 DenizAtannesi ben sizden daha fazla değiştiriyorum. 45 günlük olduk ve dünyanın bezini kullandık. Sonuçta çiş yada kaka olsun neden bebeğim onunla dursun ki. Giden bez parası olsun. Az önce bi postta wardı günde 3 sefer değiştiren war çok yazık ya bebişlere
Erdem34 DenizAtannesi ben sizden daha fazla değiştiriyorum. 45 günlük olduk ve dünyanın bezini kullandık. Sonuçta çiş yada kaka olsun neden bebeğim onunla dursun ki. Giden bez parası olsun. Az önce bi postta wardı günde 3 sefer değiştiren war çok yazık ya bebişlere
Deletedmom0015 DenizAtannesi ooo cnm olmaz öylr yanlış yapıyorsun sadece bebegının poposu degıl duşunmen gereken ona bırakacağın cevreyıde duşünmek zorundasın ve zor sartlarda calısan kocanı o bez dolacak merk etme pişik olmaz enax 4saat duracak kaka yapmazsa yaparsa degışırsın
Emsa Erdem34 buyuk kaka yaptimi zaren durduramazsin bebek de iki uc defa kucuk kakasinj yaptimi bez doluyor yine degistiriyorsun bebekleriniz her saniye mi kaka yapiyor
Ozgezafer Erdem34 kaka yapmadığında 3 saatte bi ideal bi süre ayrıca evet büyüdükçe bez sayısı azalıyo ben şahsen 3 defa değişiyorum
Deletedmom_15 Erdem34 ilk zamanlar normal çok değiştirmek Çünkü kakayı da çok yapıyorlar ama 12 den bile daha çok değişiyorsanız saat başı mı yeni bez takıyorsunuz gün içindeki sayı değil mi bu? Saatte anca zaten bir iki kez çiş yapıyordur bence bebek 🤷♀️
DenizAtannesi Deletedmom_15 yani 1 kerelik çiş veya küçük bir pıçırma dahi olsa değiştiriyorum bende normalini merak ediyordum
Farahzeynep DenizAtannesi yenidoğanları 2 saatte bir değiştirmeniz yeterli, prima da sarı çizgi tamamen mavi olunca değişiyorum ben, 4 aylığız 7-8 bez değişiyoruz, gece yatarken değiştiriyorum, sabaha kadar aynı bez duruyor, hiç pişik olmadı daha.
Drana DenizAtannesi oğlumun o dönemlerde hemen hemen her bezi kakalıydı bende iki dakka durdutmazdım ve günde 10 civarı bez giderdi büyüdükçe bağırsaklarının düzeni de değişiyor tabi ve daha az bez kullanacaksınız şu an 2 buçuk aylık ve 5-6 bez kullanıyorum bir yada ikisi kakalı oluyor sadece.Ve bu sayı daha büyüdüğümde daha da azalacak bez firmalarının numaralar büyüdükçe içindeki adeti azaltmalarından da anlaşılacağı üzre 😊
Gonul_celen Drana cnm hiç azalmıyor 😤😤😤 ek gıdadan sonra bir artış oldu ki resmen saatlerini bile ezberlediğim o kaka seansları gitti o zamanlar 2 kere yapardı şimdi 5-6 bile olabiliyor 🤦🏼♀️
Tugraveannesi1907 DenizAtannesi benim bebeğim de günde rahat 8 9 değiştiriyormdr hiç saymadım dikkat etmedim ama en ufak çiş bile yapsa değişiyorum öyle kalmasını istemiyorum ztn bebeğim de çok titiz 2 damla yapsa huzursuz oluyor o ıslak bezle değiştirince rahatlıyor
Gonul_celen DenizAtannesi Bebekler ek gıda öncesi genelde pişik olmaz ıslak mendil veya bezden kaynaklı olabilirse olur 3 saat aralıklarla değiştirin yada gmsterge çizgisi varsa ona göre ztn zamanla doluluk oranını sizde alışırsınız ama gece mümkün olduğunca altını açmayın Bebekler genelde gece kaka yapmaz cubku büyüdüğü zman altını almak korku gerilim filmi gibi ya uyanırsaya dönüyor
mummy DenizAtannesi kullandığınız bez kaliteli ise çişi emdiği ve kuru tuttuğu için değiştirmeyin bence pişik olmaz korkmayın bezin ağırlığını dikkate alın dolu olunca değiştirin. Gece bezini de değiştirmiyorum sabaha kadar kalıyor
Biricik01 mummy 9gunluk bebişim her çiş yaptığında değiştiriyorum pişik olacak korkusundan günde 15ten fazla bez değiştiriyorum sleepy markası.cidden kuru tutuyor mudur her islattiginda degistirmeyeyim mi🤔az tecrübesizim de 😁
Biricik01 mummy 9gunluk bebişim her çiş yaptığında değiştiriyorum pişik olacak korkusundan günde 15ten fazla bez değiştiriyorum sleepy markası.cidden kuru tutuyor mudur her islattiginda degistirmeyeyim mi🤔az tecrübesizim de 😁
Biricik01 mummy 9gunluk bebişim her çiş yaptığında değiştiriyorum pişik olacak korkusundan günde 15ten fazla bez değiştiriyorum sleepy markası.cidden kuru tutuyor mudur her islattiginda degistirmeyeyim mi🤔az tecrübesizim de 😁
AsilDorukAnnesi DenizAtannesi Daha fazla değiştiriyodum sizin kadarken. Neden ıslak bezle dursun şaşırdım yanıtları okuyunca 🤷🏼♀️ Şimdi 9.5 aylık yine şişlik olunca hemen değiştiriyorum günde 7-8 kere
Seboss DenizAtannesi bezlerin uzerinde cis cizelgesi var o sinira geldimi degistirmeni oneririm. Kakali bezle ztn hic bi anne 1 dk bile tutmqz bebegini buyudugunde kakasi duzene girer benim oglum 5 gunde 1 kaka yapanlardan oldugu icin bezler cok israg olmuyo doldugu vakit degistiriyorum tabi kullanilan bezde cok onemli
Deletedmom116 Dışkılı bez harici 6-7 kere değiştiriyorum önceden geceleride değiştirirdim şimdi geceleri dişten dolayı huzurlu uyumuyor ellemiyorum sabah 5-6 gibi uyanıyor o zaman değiştiriyorum her 2-3 saatte bir bez dolmak üzere oluyor ve değiştiriyorum 🤷🏻♀️
Annisss DenizAtannesi ilerleyen zamanda bez yetişmeyince aza dusurursun merak etme ne kadar zengin olsa da bı damla cisin onu rahatsız educegini düşünmüyorum