sak geçer ya sürekli kan aldırma çocuga yazık hatta bır alet var onla bıle sarılıgına bakıyorlar benım bebegımden ıkı gun aldılar öyle bırdajada goturmedım başla doktora gttım gece alarm kurdum 1,5 saatte en geç kaldırım emzırdım ışık açık yatrdım bır haftada düzeldi